Nákup

MÁTE AJ KAMENNÝ OBCHOD?

DETAIL s.r.o. je výlučne internetový obchod. 

MUSÍM BYŤ REGISTROVANÝ, ABY SOM MOHOL U VÁS NAKUPOVAŤ?

Nie je potrebná registrácia, aby ste mohli u nás nakupovať.

Výhodou registrácie je však možnosť sledovať stav Vašej objednávky a k dispozícii budete mať kedykoľvek aj históriu Vašich objednávok. Taktiež si Vaše údaje môžete uložiť a pri vyplňovaní novej objednávky ich už nemusíte znovu zadávať.

Taktiež môžete vidieť aktuálny stav Vašej objednávky.

MÔŽEM ZMENIŤ, ALEBO ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Objednávku môžete kedykoľvek pred jej odoslaním zmeniť, alebo zrušiť a to zaslaním tejto požiadavky na náš e-mail info@drevodetail.sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.

JE MOŽNÉ ZLÚČIŤ VIACERO OBJEDNÁVOK?

Áno, ale len v prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Požiadavku na zlúčenie objednávok zašlete na náš e-mail info@drevodetail,sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.

AKO ZISTÍM STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY?

Pokiaľ ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na našu stránku v sekcii história objednávok.

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU?

Vašu objednávku môžete uhradiť dobierkou t.j. v hotovosti kuriérovi priamo pri preberaní tovaru, alebo ju môžete zaplatiť hneď po vytvorení objednávky platobnou kartou alebo bankovým prevodom.

NEPRIŠLO MI POTVRDENIE MOJEJ OBJEDNÁVKY.

V takomto prípade je možné, že ste pri vytváraní objednávky nesprávne vyplnili svoju emailovú adresu, alebo Vám potvrdenie prišlo do Spamu (nevyžiadanej pošty), alebo ste z nejakého dôvodu chybne objednávku odoslali a náš systém ju nezaevidoval. 

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte e-mailom na info@hk-green.sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.

NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?

Ak nás aj napriek zodpovedania týchto najčastejších otázok potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu info@drevodetail.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 907 310 785.