MÁTE AJ KAMENNÝ OBCHOD?
DETAIL s.r.o. je výlučne internetový obchod.
MUSÍM BYŤ REGISTROVANÝ, ABY SOM MOHOL U VÁS NAKUPOVAŤ?
Nie je potrebná registrácia, aby ste mohli u nás nakupovať.
Výhodou registrácie je však možnosť sledovať stav Vašej objednávky a k dispozícii budete mať kedykoľvek aj históriu Vašich objednávok. Taktiež si Vaše údaje môžete uložiť a pri vyplňovaní novej objednávky ich už nemusíte znovu zadávať.
Taktiež môžete vidieť aktuálny stav Vašej objednávky.
MÔŽEM ZMENIŤ, ALEBO ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?
Objednávku môžete kedykoľvek pred jej odoslaním zmeniť, alebo zrušiť a to zaslaním tejto požiadavky na náš e-mail info@drevodetail.sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.
JE MOŽNÉ ZLÚČIŤ VIACERO OBJEDNÁVOK?
Áno, ale len v prípade, že Vaša objednávka ešte nebola odoslaná. Požiadavku na zlúčenie objednávok zašlete na náš e-mail info@drevodetail,sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.
AKO ZISTÍM STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY?
Pokiaľ ste registrovaný zákazník, stav Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení sa na našu stránku v sekcii história objednávok.
AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU?
Vašu objednávku môžete uhradiť dobierkou t.j. v hotovosti kuriérovi priamo pri preberaní tovaru, alebo ju môžete zaplatiť hneď po vytvorení objednávky platobnou kartou alebo bankovým prevodom.
NEPRIŠLO MI POTVRDENIE MOJEJ OBJEDNÁVKY.
V takomto prípade je možné, že ste pri vytváraní objednávky nesprávne vyplnili svoju emailovú adresu, alebo Vám potvrdenie prišlo do Spamu (nevyžiadanej pošty), alebo ste z nejakého dôvodu chybne objednávku odoslali a náš systém ju nezaevidoval.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte e-mailom na info@hk-green.sk, alebo telefonicky na čísle +421 907 310 785.
NENAŠLI STE ODPOVEĎ NA VAŠU OTÁZKU?
Ak nás aj napriek zodpovedania týchto najčastejších otázok potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu info@drevodetail.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 907 310 785.